از همه چی
از همه چی

از همه چی

SMS...پیامک...SMS... پیامک

*یادت*دلتنگم میکنه.

SMS...پیامک...SMS... پیامک

*اسمت*دیونم میکنه.

*صدات* عاشقترم میکنه.

*نگاهت*وابسته ترم میکنه...

میدونی چی آرومم میکنه .....؟

*د ا ش ت ن ت*

SMS...پیامک...SMS... پیامک
یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه مینویسم تا بدونی یاتو تو دلم میمونه...

SMS...پیامک...SMS... پیامک
آهی ناز نمکدار؛منم عاشق تب دار؛بین دل تو دلم نیست؛

واسه لحظه دیدار؛

SMS...پیامک...SMS... پیامک
میخوام بیام کنار تو یکمی لوست کنم؛ اگه کسی اونجا نبود یواشکی بوست کنم؛

SMS...پیامک...SMS... پیامک
پیامک...SMS...پیامک...SMS... پیامک...SMS... پیامک

خدای من, خدای خوب و مهربان, من و گوشی کوچکم دوست داریم اس ام اس فراوان از دوستان دریافت کنیم, همه ی ما ایرانسلی ها دست در دست هم دهیم و اس ام اس های خودمان را برای درمان صندوق ورودی یکدیگر هدیه کنیم, هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم, سازمان اهدا اس ام اس شماره حساب 09360221157, منتظر اس ام اس های سبزتان هستیم )نویسندهdj محمد(
SMS عشقولانه SMS عشقولانه SMSعشقولانه

مکتب عشق بسوزد که چنین خوارم کرد*

درس عشق آمد و از مدرسه بیزارم کرد*

اگر تا آخر عمر بگوی از تو بیزارم*

چه بخوای نخوای دوست دارم*

SMS...پیامک...SMS... پیامک
تو خوش بودی من بی صدا،کریه می کردم من بی صدا .

واسه نداشتن تو آروم نداشتم غم عمرم به بات گذاشتم .

جز تو هیچکسی را نداشتم.

SMS...پیامک...SMS... پیامک
مگه میشه به نگاهت همه دنیارو نبازم*

رو خرابه های قلبم واسه تو غزل نسازم*

SMS...پیامک...SMS... پیامک
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند.

عشق بورز به آنهای که دلت را شکستند .

دعا کن برای آنهای که نفرینت کردند.

درخت باش بر دل تبرها.

پرواز کن به کوری چشم خفاشها و بهار شو و بخند که"خدا هنوز آن بالابا ماست...

SMS...پیامک...SMS... پیامک
وقتی میری کنار آتیش مواظب باش آخه جیگرا زود کباب میشن

SMS...پیامک...SMS... پیامک
طوطی ام اندر قفس .

اما دلم پیش توست.

گر قفس را بشکنم .

پرواز من پیش تواست.

بی قرارم می دونی چرا؟

می دونی جز اینجا جای ندارم ؟

بی قرارم جز خدا هیچ کسی را ندارم!

پیامک...SMS...پیامک...SMS... پیامک...SMS... پیامک
خدای من, خدای خوب و مهربان, من و گوشی کوچکم دوست داریم اس ام اس فراوان از دوستان دریافت کنیم, همه ی ما ایرانسلی ها دست در دست هم دهیم و اس ام اس های خودمان را برای درمان صندوق ورودی یکدیگر هدیه کنیم, هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم, سازمان اهدا اس ام اس شماره حساب 09360221157, منتظر اس ام اس های سبزتان هستیم )نویسندهdj محمد(
SMS عشقولانه SMS عشقولانه SMSعشقولانه

دوست دارم از طلوع عشق تا غروب سرنوشت*

SMS...پیامک...SMS... پیامک
با یاد آشنایان آشنا باش ...

به پیوندی که بستیم با وفا باش ....

همیشه یاد تو در خاطرم هست....

تو هم هر جا که هستی یاد ما باش...

SMS...پیامک...SMS... پیامک
اگر گل بودم تقدیم وجودت میشدم،اگر تار بودم آهنگ دوست داشتن مینواختم،

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غمهایت رابشوییم،

دریغا که نه گلم ،نه تارم ونه بارانم ولی هر چه باشم و هر کجا باشم

دوست دارم.

SMS...پیامک...SMS... پیامک
باز دلم یاد شما میکند یاد همان لطف وصفا میکند این دل بی کینه همیشه تورا بر سر سجاده دغا میکند.

SMS...پیامک...SMS... پیامک
در ساحل قلبها فقط رد پای دوست میماند و گرنه موج روزگار هر رد پایی را گم میکند

SMS...پیامک...SMS... پیامک
کاش میشد حرفی از کاش میشد هم نبود....

هر چه بود احساس بود و عشق بود ویاس بود.

SMS...پیامک...SMS... پیامک
ساقه شکستن ،قانون طوفان است،تو نسیم باش و نوازش کن.

SMS...پیامک...SMS... پیامک
امروز را برای بیان عشق به عزیزانت غنیمت بشمار.

شاید فردا احساسی باشد اما....عزیزی نباشد.

SMS...پیامک...SMS... پیامک
نردبان این جهان ما ومنی است.......عاقبت این نردبان افتادنی است.

SMS...پیامک...SMS... پیامک
یک روز رسد خوشی به اندازه کوه،یک روز رسد غمت به اندازه دشت ،

افسانه زندگی چنین است مهربانم ،در سایه کوه باید از دشت گذشت.

SMS...پیامک...SMS... پیامک
گل را یک روز ،تورا هر روز،گل را تا وقت پژمردن،تو را تا وقت مردن،دوستت دارم.

SMS...پیامک...SMS... پیامک
هزار تا رگ دارم و هزار تا رفیق اما تو شاهرگی و تک رفیق

SMS...پیامک...SMS... پیامک
گل من خبر نداری دل گلدونت میگیره.

اگر تو پژمرده باشی گلدونت برات میمیره.

SMS...پیامک...SMS... پیامک
من تنها به تو می اندیشم که مبادا خاری به دلت ریش آرد.

SMS...پیامک...SMS... پیامک
در مدرسه از نشاط من کم کردند ....

از فرصت ارتباط من کم کردند ....

هر وقت به هم عشق تعارف کردیم ...

از نمره انضباط ما کم کردند....

SMS...پیامک...SMS... پیامک
قلب من در ره عشقت چه اسیر است

که جان منی

شهسوار دل من گام بنه بر دل ودیده

که تو ایمان منی

SMS...پیامک...SMS... پیامک
در جهان هر چه هست قسمت پررویان است

خون دل میخورد آنکه حیایی دارد غروب غمهایت را به هر قیمتی خریدارم

آگر همدم شبهای تنهایی من باشی.

SMS...پیامک...SMS... پیامک
به تکرار غریبانه ترین جمله قرن و به توان ابدیت دوستت دارم

هرگز نرود از یادم مهر تو چنان در دلم نشسته که گویی جان در بدنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد