از همه چی
از همه چی

از همه چی

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک -

entry اس ام اس عاشقانه و رمانتیک -Love Sms

مجموعه ای زیبا از اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک که می توانید در ادامه این اس ام اس ها را مشاهده کنید.

اس ام اس  عاشقانه و رمانتیک -Love Sms




به سلطان حقیقتها فراموشت نخواهم کرد، تو تنها شعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد.
------------------

پیامک عاشقانه جدید , پیامک جدید
------------------
باختم در عشق، اما باختن تقدیر نیست، ساختم با درد تنهایی، مگر تقدیر چیست؟
------------------

اس ام اس عاشقانه , پیام کوتاه عاشقانه, پیام کوتاه عاشقی
------------------
در آیینه می افتاد وقتی که باد می آمد و آشفته ام میکرد، وقتی که غروب میرفت و نا تمام میماندم، در آیینه می افتاد و خدا بازتاب تو بود و تو بازتاب خدا که در آیینه می افتاد. (فروغ فرخزاد)
------------------

اس ام اس عاشقانه , sms زیبا, پیام کوتاه جدید
------------------
گر جفای روزگار تکه کند قلب مرا، روی هر تکه نویسم اسم زیبای تو را.
------------------

اس ام اس عاشقانه , sms ایرانی, sms اس ام اس
------------------
دل به دلدار سپردن کار هر دلدار نیست، من به تو جان میسپارم، دل که قابلدار نیست...
------------------

اس ام اس عاشقانه , جدید ترین sms, sms بازار
------------------
زیباترین حکمت دوستی به یاد هم بودن است، نه در کنار هم بودن...
------------------

اس ام اس عاشقانه , sms های جدید, sms جدید, sms جدید 88
------------------
رفتم خیاطی دادم همه ساسونهای دلم رو بشکافه، آخه خیلی دلم برات تنگ شده...
------------------

sms فارسی, sms های 88
------------------
بیشتر آدم ها زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیتشون نمونده . . .
------------------

اس ام اس رایگان, اس ام اس روزانه, sms عاشقانه
------------------
عزیز دلم جدائی مکن / جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن
ببخش عاشقت را و منت گذار / من که گریه کردم ، عاشق آزاری مکن . . .
------------------

اس ام اس کوتاه, اس ام اس زیبا
------------------
راز دل با یار محرم هم نباید باز گفت / روزی آن محرم اگر بیگانه شد تکلیف چیست ؟
------------------

sms asheghane, sms farvardin
------------------
یک نفر امد قرارم را گرفت / برگ و بار و شاخسارم را گرفت
چهار فصل من بهار بود ، حیف / باد پائیزی بهارم را گرفت
اعتباری داشتم در پیش عشق / با نگاهی ، اعتبارم را گرفت
عشق یا چیزی شبیه عشق بود / آمد و دار و ندارم را گرفت . . .
------------------

jadid new payamak, jadid sms new, sms toop
------------------
من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است
من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار
آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . . .
------------------

اس ام اس امروز, اس ام اس 88, payamak ashegahne
------------------
اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب / اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب
اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم ، تو سیر بخواب . . .
------------------

اس ام اس جدید عاشقانه, اس ام اس ایرانی, اس ام اس روز
------------------
من شکستم تا تو را عاشق کنم / بعد من باران فقط آب است و بس
هر که بعد از من سراغت را گرفت / زشت یا زیبا فقط خواب است و بس . . .
------------------

اس ام اس عاشقی, اس ام اس های جدید, اس ام اس جدید
------------------
کدوم رو دوست داری برات بفرستم !؟
قل(ب)م !؟
ر(و)حم !؟
ج(س)مم !؟
یا حروف توی پرانتز !!؟
------------------

اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه جدید
------------------
اگر باغ نگاهم پر ز خار است، گلم تاراج دست روزگار است
به چشمانت قسم، با بودن تو، زمستانی ترین روزم بهار است . . .
------------------

اس ام اس عشقی, اس ام اس عاشقنه جدید, اس ام اس فارسی
------------------
تک تک روزهایم را میسوزانم ، تا چشمکی شوم برای شب های بی ستاره ات . . .
------------------

اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه جدید
------------------
سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست / خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست . .
------------------

اس ام اس توپ, اس ام اس کم یاب, اس ام اس نایاب
------------------
اگر آبی تر از آبم اگر همزاد مهتابم بدون تو چه بی رنگم بدون تو چه بی تابم...
------------------

اس ام اس باحال, اس ام اس تازه
------------------
کاش دوست داشتن فرستادنی بود تا از راه دور تقدیم تو میکردم
------------------

اس ام اس غمگین, پیامک غمگین, جدیدترین جوکهای فارسی روز
------------------
فریاد من از داغ توست بیهوده خاموشم نکن
حالا که یادت میکنم دیگر فراموشم نکن
------------------

اس ام اس عاشقانه 88
------------------
شرط دل دادن دل گرفتنه وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل !
------------------

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت
------------------

دل تمنا میکند تا من بسازم خانه ای / عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای !؟
------------------

اس ام اس عاشقانه بروز
------------------
من و تو از تبار بی کسانیم / در این غوغا چه کس را کس بدانیم
کسی نشنید فریاد کمک را / کمک کن تا برای هم بمانیم . . .
------------------

اس ام اس عاشقانه و دوست داشتن
------------------
میروم دیگر شما یادم کنید / من که رفتم این غزل ها را شما دفتر کنید
میروم تا دل نبندم دل به خوبی هایتان / باز هم دل بستم و زخمی شدم ، باور کنید . . .
------------------

اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
------------------
تو رفتی و من شدم لحظه شمارت / دو قطره اشک مانده یادگارت
اگر برگشتی و من را ندیدی / بدان که مرده ام از انتظارت . . .
------------------

sms asheghane, sms farvardin
------------------
ای اشک ، آهسته بریز که غم زیاد است / ای شمع آهسته بسوز که شب دراز است
امروز کسی محرم اسرار کسی نیست / ما تجربه کردیم ، کسی یار کسی نیست . . .
------------------

اس ام اس جدید فروردین ماه , اس ام اس جدید اردیبهشت ماه
------------------
2تا گل بگیر دستت ، یکی دست راست ، یکی دست چپ
ولی من گل وسطی رو دوست دارم !
------------------

sms فارسی, sms های 88
------------------
عشقی که تنها با یک نگاه آغاز میشود ، با شناخت سست و سست تر میشود
ولی عشقی که با شناخت آغاز میشود با هر نگاهی عمیق و عمیق تر میشود . . .
------------------

اس ام اس عشقی, اس ام اس عاشقنه جدید, اس ام اس فارسی
------------------
آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا / جز دوری تو غم دیگری نیست مرا
خواهم که به جانبت پرواز کنم / حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا . . .

------------------
لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو / تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو . . .
نظرات 1 + ارسال نظر
ما12تا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://kafshdoozakha12.loxblog.com

سلام خوبی؟اخی چه خوب میشه بیشتر بگی برام
از چی برات بگم؟
هههههههههه دیگه شیطونی نمیکنی؟؟؟؟؟؟/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد