از همه چی
از همه چی

از همه چی

اس ام اس های جدید و فوق العاده زیبای شب بخیر

اس ام اس های جدید و فوق العاده زیبای شب بخیر

ورود به آرشیو پیامک های شب بخیر

http://s1.picofile.com/file/7269592903/shab_bekheir_3ali3.gif

تمام رویای من این است که در رویای شبانه ی تو

جایی داشته باشم…

تا شبی رویایی از آن من شود

شبت رویایــــــــی

.

.

.

شــــــب

یعنی پایان با تو بودن

ای کاش میشد شب نیز جلودارمان نبود

در انتظار شب های با تو هستم

شب خوبی داشته باشی

.

.

.

شب های با تو بودن یعنی همه چیز را داشتن…

حالا که با من هم نیستی مشکلی نیست خوب بخواب…

.

.

.

شب برات اس ام اس زدم که بگم:

دنیام تاریکه مثل شب، تنهام مثل ماه، کوچیکم مثل ستاره

اما دوستت دارم اندازه آسمونی که اندازه نداره…
.

اس ام اس های جدیــــــــــــــدتر در ادامه مطلب

.

.

|-|
|-|
|-|
|-|
شب شده، برات نردبون گذاشتم تا بری سر جات ماه من!

.

.

.

امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی
ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !
شبت به خیر

.

.

.

خورشید خاموش ، ستاره روشن
آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن
همه چیز اماده ست که توی خواب امشب
تو رو توی رویاهام ببینم
بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر

.

.

.

بخواب قشنگترین یار منو از خواب غفلت کردی بیدار
لالایی کن بخواب معنی عشقم الهی بمونی تو سرنوشتم
لالایی کن شبت به خیر عزیزم تمام عشقمو به پات میریزم

.

.

.

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم منم من,
عاشقت, آروم باش بهترینم

.

.

.

خوابای رنگی بیبینی خواب دلتنگی نبینی شبت به خیر
ای مهربون خوب بخوابی عزیز جون

.

.

.

این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو در زمان
خوابالودگی ، ارسال شده است !
لطفا خوب بخوابید ، شب خوش !

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ http://sahar1919.blogfa.com

سلام داداش نمیدونم فقط فامیلی این اشناهامون قنبری وزرنون
اوناخوداندیمشکن
قبلناهم میگن بایه طایفه دعواداشتن
بعضیهاشون هم خونشون کوهدشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد