از همه چی
از همه چی

از همه چی

روش های ابراز علاقه خانوم ها به آقایان

روش های ابراز علاقه خانوم ها به آقایان

  1. یه نامه بنویسید و عشق خودتون رو توی اون نامه بیان کنید.
  2. اگه هردوتون موبایل دارید یه جور شماره موبایلشو گیر بیارید و براش اس ام اس عاشقانه بدید. بقیش خودش جور میشه.
  3. اگر هم چت اهل چت هستید یه چند روز آف های عشقولاه بفرستید. موزد بالا تکرار میشود.
  4. یه آشنا رو بفرستید جلو: چی جوری خوب بخونید: مثلا اگه توی دانشگاه هستید یکی از همکلاسی هاتون رو بفرستید که برای طرف آستین بالا بزنه مثلا به نامزد دوستتون بگید که به طرف بگه یه دختر خوب (خودتون) هست که به درد تو می خوره. یا توی فامیل به همین صورت( هیچ گونه مسئولیتی بابت  استفاده نادرست از این روش  نمی پذیرم)
  5. اگه یکم رو دارید چند ثانیه توی چشماش نگاه کنید و لبخند بزنید طرف خودش دو ریالی اش می افته (اگه نشد این روش رو چند بار دیگه امتحان کنید و شدت لبخند رو کمی بیشتر کنید)
  6. اگه روتون نمیشه لبخند بزنید بهش نگاه کنید و روتون رو برگردونید و دوباره بهش نگاه کنید (در هر بار نگاه کردن مدت نگاه رو بیشتر کنید)
  7. اگر باز هم روتون کمتر از این هستش برای اینکه مطمئن شوید طرف به شما علاقه ای داره یا نه زیر چشمی نگاهش کنید که ببینید به شما نگاه می کنه یا نه.
  8. اگه بازم روتون نمیشه اصلا بیخیال طرف بشید و منتظر بمونید شاید یه بیچاره ای بیاد خواستگاریتون.( در همین جا هر گونه فحش و نا سزا را پذیرا می باشم)
  9. اگه روتون مثل من هستش برید بهش بگید : بیا خواستگاری من وگرنه ناراحت میشم. پسره هم میگه چشم حتما میام خواستگاری منتظر اجازه شما بودم.( در صورت ازدواج باید کنایه ها و زخم زبون ها رو تحمل کنید که تو اومدی بهم التماس کردی که بیام خواستگاری و از این حرف ها)
  10. استفاده از این جمله ها هم  میتونه کار ساز باشه.:
    شما هم مثل من می خواهید به درستون ادامه بدید یا هنوز مورد خاصی پیدا نکردید .
    به نظر شما سن ازدواج حدود (سن خودتون رو بگید ) برای دختر ها و حدود سن (سن طرف رو بگید ) برای پسر ها مناسب ترین سن نیست
    من خیلی تنهام البته خواستگار زیاد دارم ها ولی هیچ کدومشون رو نپسندیدم.(اگه پرسید چه جور شخصیتی خوشتون میاد مشخصات خودش رو بگید البته زیاد بهش نگاه نکنید )
    شما فرد خاصی رو در نظر دارید که تا به حال ازدواج نکردید(اگه اسم کسی رو برد خواهشا از غیبت کردن پشت سرش بپرهیزید پسر ها ارزش این کار رو ندارن)
     
  11. اگر با هم دوست هستید و می خواهید که بیاد خواستگاریتون از این جمله ها استفاده کنید:
    مادرم داره شک می کنه من هرشب با کی حرف می زنم
    امشب قراره برام خواستاگر بیاد
    دیشب برام خواستگار اومد و مامانم خیلی پسندید آخه دوست جون جونی پدرمه چکار کنم
    اگه نیایی خواستگاریم منو میدن به اون پسره ها
     
  12. اگر از من هم پر رو تر هستید دست بوالدین رو بگیرید و با یه دسته گل و شیرینی برید خونشون خواستگاری( من که پسری ندیدم که ارزش این کار رو داشه باشه غیر از خودم)
  13. در آخر هم اگه موفق به انجام این کار ها نشدید بهتره توی خونه بشینید و به خواستگار های پولدار و مهندس فکر کنید و توی خیال خواستگار های مایه دار تک پسر  
  14. یه راه دیگه هم هست اما نمیشه بگم .................................................................وای  اگه  بفهمین چی میشه همون بهتر که ندونین

نظرات 2 + ارسال نظر
شبنم جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

این راه اخر چیه

این نصفه شعریه

dex سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

چرت و پرت میگی چرا ..

اول میای نظر میدی اسمتو با ادرس بزار بعد حرف بزن
چی گفتم ها بگو ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد