از همه چی
از همه چی

از همه چی

تصاویر متحرک *.gif

باران شدید روی گلبرگ گل رز سرخ میبارد .gif 

شقایق بارون خورده لاله قرمز زیر باران تند و شدید رحمت خدا گل سرخ انیمیشن متحرک با فرمت گیف درست کردن عکس کلبه چوبی کنار رودخونه یا رودخانه و آبشار در شب که آب در جریان استوسط یک جنگل و درختتصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com 

 

.gif ترکمن اسب سواری سوارکاری کنار رود اب اسب قهوه ای

تقدیم به همه این وب مال شما هر چه میخوای پیدا میشه

من سال نو را تبریک میگم

سلام به همه من برشتم خیلی باس ببخشید که دیر اومدم اما یه مشگلی داشتم بماند بعد  

بهتون میگم عزیزانم  

راستی سال نو مبارک باشه دلم براتون تنگیده بود ممکن بود دیگه نتونم بیام نت  

خوشحالم که اومدم  

همه نظراتتونو خوندم باید منو ببخشید 

تو موقعه سال تحویل به همه تون فکر کرده بودم خوب  برا همه تون ارزوی شادی همراه با زندگی خوب و یه نفر تو زندگیتون دعا کردم  

وای  یادم رفت عکسمو بزارم ببخشید  میزارمش که منو ببینید  

 یه عیدی داشتم پر از اتفاق چه بلا هایی که سرم نیومده که اخریش باعث شد که دیر بیام پیشتون خیلی دوستون دارم