از همه چی
از همه چی

از همه چی

بازگشت من

سلام خوبین  

میبخشین که دیر اومدم  

اخه خودتون بهتر میدونین برای یه دل شکسته چقد سخته که بتونه به حالت اولیش برگرده  

خوب منم این مدت حسابی داغون شدمو بعد از مدتی برگشتم نمیخوام دوباره داغون بشم  

تمام نظراتتونو خوندم فقط اینقدر زیادن کهشاید نشه همه نو جواب داد ازم ناراحت نشین عزیزانم  

 

 

 

خوب حالا وقط چیه؟ 

 

 

 

 

وقطه شادیه  

 امشو شوشه ایپک لی لی لونه .......امشو شوشه یارم بروس جونه ...........ممممممووووووووووووو موسختم مو برشتم که دیشو نومه نوشتم ای شوفر بیا یارم برو ما ل اندیمشکم مو که اب حیاتم به چشمونت ندارم اخه نگای چشماش کردم به چشمونت صدامه ....تمومه هستیم کردم فدایش فدای اون 2چشمون سیاهش  

 

 

 

 

 

تو هوای گرمه بندر توی بازای خرم شهر دیدمت با نا شناسی نفسم در نمیاد........ 

قلبه مو ضعیف دختر داره بوم بوم میزنه این غریبه کیه باته چی میگه چی میخواد .................. 

ههههههههههااااااااااااااااااااااااااااااااا عیرونه عیون اصغر هرچی دارم مال تو نفسوم تویی تو دختر همه دردات مال مو .... 

 میخرم سال دیگه واست علنگوی طلا تا عبد به پات میشینوم والا ...... 

بیا ....قسمت میدوم جون ننه جون کاکات قربونت برم الاهی قربون جفت چشات اگه پولمو بدن برات عروسی میگیرم روزی صد هزار دفعه به پای چشمات میمیرم ......... 

 

 

 

                                 دوستون دارم عاشقه همه اجی های گلمو داشام هستم