از همه چی
از همه چی

از همه چی

اس ام اس

خرید کارت شارژ ایرانسل

/\ جدیدترین اس ام اس های اضافه شده به سایت /\

گریه کردم تابدونی زندگی بی غم نمیشه/اگه اس.ام.اس بفرستی ازخوشکلیت کم نمیشه.
امتیاز فعلی: 3.58 (کل آرا: 45 ) امتیازدهید: ارسال توسط: مریم
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

می گن واسه کسی بمیر که برات تب کنه، الان یه نمه تب دارم، برنامه ات چیه؟
امتیاز فعلی: 3.63 (کل آرا: 78 ) امتیازدهید:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

به سلامتی مگس که به ما یاد داد زیادی که دور کسی بگردی آخرش میزنه تو سرت
امتیاز فعلی: 3.74 (کل آرا: 72 ) امتیازدهید: ارسال توسط: atefeh
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

فدات فدات یه دل برات قربون اون قدوبالات دوست دارم شاخه نبات خیلی دلم تنگه برات جواب ندی دارم برات♥♡
امتیاز فعلی: 3.53 (کل آرا: 199 ) امتیازدهید: ارسال توسط: mersedeh
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

می دونی در نبودنت چه ها کشیدم... دو سیب آلبالو. آلبالو نعنا. هلو نعنا... خلاصه که جات خالیه!
امتیاز فعلی: 2.98 (کل آرا: 290 ) امتیازدهید:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

وقتی بعلاوه خداباشی،منهای هرچیزی میتونی زندگی کنی.
امتیاز فعلی: 3.89 (کل آرا: 255 ) امتیازدهید: ارسال توسط: naser
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟ .... قلبشو رو پیش میده ، جونشم ماه به ماه !
امتیاز فعلی: 3.59 (کل آرا: 212 ) امتیازدهید: ارسال توسط: غــــــم
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

خدایا هر که با من آشنا شد دو روزی دید و زود از من جدا شد نمی دانم از اول بی وفا بود و یا نازش کشیدم بی وفا شد
امتیاز فعلی: 3.71 (کل آرا: 188 ) امتیازدهید: ارسال توسط: غــــــم
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

یکی بود یکی نبود/دل من تنگ تو بود/ اس ام اسم بهونه بود/فکر من یاد تو بود
امتیاز فعلی: 3.79 (کل آرا: 166 ) امتیازدهید: ارسال توسط: ریحانه
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

دل بسته به سکه های قلک بودیم دنبال بهانه های کوچک بودیم رویای بزرگ شدن خوب نبود ای کاش تمام عمر کوچک بودیم
امتیاز فعلی: 3.88 (کل آرا: 162 ) امتیازدهید: ارسال توسط: estatira
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -


سریعترین , ارزانترین و آسانترین روش خرید کارت شارژ
برای خرید کلیک کنید

خرید کارت شارژ ایرانسل

.

.

نظرات 1 + ارسال نظر
alimoharramzadeh دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ http://dearfriends.blogsky.com/pages/index/

سلام به وبلاگم سری بزن

برادر وبت بالا نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد