از همه چی
از همه چی

از همه چی

خنده بازار

1.ترکه به یه دوخترخوشگلیرسید وگفت .شمارومادرتون زاییده دخترمگه.

شمارومادرتون به دنیانیاورده ترکه میگه.درمقابل شمامادرم منوریده .

2.لره داخل اتوبوس کفشاشودراوردراننده گفت .اقاکفشاتوبپوش بوخفمون کرد/

لرلج کردگفت.پوشمشوولی تاخرماوه هه هام چنه دیم.

3.دریک سرقت مسلحانه لرهااب سردکن بانک کشاورزی رابجای گاوصندق ربودند.

4.به بلوچ میگن خودت رامعرفی کن؟میگه.مابلوچیم.غذای ماکشکه.یخچال مامشکه.حمام ماتشت.دسشویی مادشت است- دنبال ما گشت است.

5.لره خرشومیبره دکترمیگه.ای دکتر بی ضحمت دواشوبنویس من دفترچه خم.

6.به لره گفتن.به چه دلیل زنتوزدی؟گفت.اردلیل داشت که کشتمش.

7.تبریکلری.عیدسعیدنوربرتمامی فجرافرینان عرصه علم وهنرصلوات.

8.به لره میگن.اگه یه دختربرات نشون کنم چکارمیکنی.میگه.باسنگ می زنمش.

9.خ خ خ خ خ خ حرکت لرهابهمدت10ثانیه قبل ازتف کردن.

10.عربی میخوادبمیره یه فرشته لربالای سرش نال میشه میگه.خدایااین جماعت لررامحوکن فرشته میگه. گی خوردی عرب پدرسگ.دعات مستجاب نبوه

11.عجایب لرها.1.پریدن ازروی اسب باخر2.پرتاب ویلچربامعلول3.کفتربازی بامرغ

12.دیشب ازدلتنگیت بغضی گلویم راشکست.گریه ای شدبرفرازارزوهایم نشست.من نگاهت راکشیدم رویتاریخ غزل.تابماندیادی ازروی کهبرقلبم نشست

13.لره ازتمرین رانندگی میادبهش میگن.باباتو مارزدفوت کردلره میگه.دپشت زش؟میگه. اره. میگهمارمقصره؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سارااااااااااااااایی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ق.ظ http://angrygirls.blogfa.com

سلام آقا مهرداد مرسی ک وبم سر زدی ..
گفتی برای تموم کردن وبت کمک میخوای ... بفرمایید

شرمنده که دیر امدم اخه یه امتحان خیلی سخت امروز داشتم اخه من میکانیک ماشین هستم از صبح زود میرم تا ساعت ۳بعد میام خونه تازه وقت کردم بیام تو وب سایت خودم که دیدم تو نظرداده بودی عزیزم بازم شرمنده ساراخانم شرمنده که زود خودمونی میشم

سارااااااااااااااایی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ http://angrygirls.blogfa.com

آقا مهرداد من فوق العاده کنجکاوم ک درمورد این حس شما بیشتر بدونممممم ...........
لطفا یه ساعتی تعیین کن بیام و بتونیم درموردش حرف بزنیم .......

سلام امید وارم حالت خوب باشه من همین امروز از همدان امدم
بعد هرساعتی که خودت دوستداری بگو تا بیایم اگه ساعتش شب باشه بهتره سارجون

نداایى دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ق.ظ

سلام دوست عزیز؛وب لاگتو رنگى کن

باشد رنگش میکونم ممنون که امدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد