از همه چی
از همه چی

از همه چی

اس ام اس دانشجویی

اس ام اس دانشجویی


توکلاس نشستیم بحث ازدواج شد هی پسرا از ته کلاس میگفتن اخه کی شما ترشیده هارو میگیره؟!ماهم داد وبیداد که استاااااد یعنی چی؟استاد گفت هییییییسسسس!!(مادخترام فکرکردیم استاد الان از مادفاع میکنه)یهواستاد گفت به مادخترااااا هیس اگه یکی به دو کنین اینامیپرن نمیگیرنتوناااااا می ترشینااااا!
من و باقی دختراکلاس:-| کل دخترا دنیا:-| پسرای کلاس :-)) استاد:-))

فرستنده : رعنا

یادش بخیر ترم اول دانشگاه امتحان نهایی فیزیک1 سوال 3 سخت بود , یک صفحه پر کردم بعد خط زدم نوشتم جواب در صفحه 5 , صفحه 5 هم پر کردم خط زدن نوشتم جواب صفحه 7 , صفحه 7 هم همین کار رو کردم و نوشتم جواب در صفحه اخر ... توی صفحه اخر نوشتم : " استاد بلد نیستم شرمنده!!!" ... فرض کنید شما جای استاد باشید...
ولی دمش گرم ننداختم اما بهم 13 داد 2 نمره کم کرد =-)  

فرستنده : MR.X

با کلی زحمت جزوه ترم قبل نظریه زبان ها استاد رو تایپ کردم که بچه های این ترم راحت باشن دیگه سر کلاس گوش بدن و چیزی ننویسن(کامپیوتری ها می دونن چقدر سخته تایپ کردنش و درست کردن شکلاش) . رفتم میگم استاد جزوتون رو تایپ کردم واستون . میگه مگه بیکاری!!!
من :-|
استاد =-)
استاد قدر شناسه من دارم ؟!!

فرستنده : MR.X

ایام تعطیلات تابستون رو به اتمامه , چند روزه دارم تخم مرغ و سیب زمینی پخته میخورم تا معدم عادت کنه رفتم دانشگاه تعجب نکنه!!

فرستنده : MR.X

اینقدر بدم میاد از این دانشجو هایی که وقتی استاد یه فرمول رو توضیح میده، بعد اینا یه فرمول از شکمشون در میارن و هی گیر میدن، اینم درسته؟؟!! استاد هم هی خودشو میکبونه این ور اون ور (!!) و میگه اینی که من گفتم راحت تره و این موضوع همچنان ادامه دارد ...
فقط بلدن وقت کلاس رو بگیرن (!!!!!!)

فرستنده : AMiR

با اینکه دوست ندارم سر به تنت باشه اما وقتی میگی :
از صفحه ی چند تا چند حذف . . .
دوست دارم پاشم وسط کلاس ماچت کنم .:)

فرستنده : نیمه پنهان :O

دانشجویی که شورای انضباطی واسش تشکیل نشه دانشجو نیس !
به سلامتی دانشجوهااا

فرستنده : mojdeh67

فرقی نداره کسی که باهاش حرف می زنی، پلی تکنیک می خونه یا آزاد . از نظر خودش سختگیرترین استادا و بالاترین سطح علمی رو دانشگاه اونا داره

فرستنده : M2.A.S

مقدار تعطیلی بیشتر = اتلاف وقت بیشتر

فرستنده : M2.A.S

هر امتحانی سه فاز دارد: فاز فرجه ها که عموما به فنا می رود
فاز ایام امتحانات که عموما به فکر کردن راجع به راه کارهای تقلب می گذرد
فاز بعد از امتحانات که به پاچه خواری اساتید و التماس سپری می شود

فرستنده : M2.A.S

در آستانه امتحانات
زمزمه های دانشجویان شب قبل از امتحان:
خب!
این که نمیاد...
اینم که بلدم...
دیگه وقت خوابه...

فرستنده : M2.A.S

به نظر شما به استادی که هنوز نمرهارو رو سایت نذاشته چی باید گفت...میخوام انتخاب واحد کنم نمی تونم...

فرستنده : M2.A.S

یه بار سرکلاس شیمی معدنی نشسته بودم و حسابی با موبایلم درگیر بودم
یدفه استاد صدام کرد و ازم پرسید فرمول شیشه چیه...؟
منم که هیچی نفهمیده بودم با جدیت تمام گفتم استاد کدوم شیشه.....!
همه چشاشون از حدقه زد بیرون و استادم لطف کردن و بنده روحذف کردن

فرستنده : بزرگمهر

یعنی فقط کافیه تو خونتون بفهمن که امتحان دارین، اونوقت بخوای بری توالتم
میگن کجا؟؟؟ مگه تو امتحان نداری؟؟؟

فرستنده : mojdeh67

مامانمم مث خودم دانشجوئه . امتحانای من زودتر از اون تموم شده میگه خوش بحالت تموم شدی .میگم امتحانای توام تموم میشه . اون روزی که امتحاناش تموم شد باهم رفتیم بیرون دورو برش رو نیگا میکنه میگه چقدر دنیا قشنگه!!میگم امتحانات تموم شده به این نتیجه رسیدی میگه آره!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد