از همه چی
از همه چی

از همه چی

اس ام اس دانشجویی

چقدر تحملش سخته لحظه ای که با کلی استرس و ترس و چندتا سکته رفتی سایتو باز کردی نمرتو بگیری بعد ببینی که نوشته گزارش نشده !!! اون لحظه س که دوس داری هرچی دلت میخواد بار استاد کنی...

فرستنده : M2.A.S

ینی فک کنم مسوولان یوفا با مسوولان دانشگاه ما هماهنگ کردن که از روز شروع فرجه ها بازی های یورو 2012 رو شروع کنند و اختتامیه اش هم همزمان با اتمام امتحانات ماست.

فرستنده : amirAli

- شما وضعیت تحصیلیتون چیه؟
+ بنده لیسانس دارم.
- شما چطور؟
– بنده فوق لیسانس دارم..
… – و شما؟
— بنده شوق لیسانس دارم…

فرستنده : MoTeZaaD

استرسی که ما موقع باز کردن سایت دانشگاه واسه دیدن نمرمون داریم
تروریست القاعده برای عملیات انتحاری نداره !

فرستنده : MoTeZaaD

آخرین ورژن دعای آخرترم برای حل مشکلات:
الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته
دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.
پاس شوند کریمی
پاس نشوند حکیمی
نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم
الهی شهریه ها بالاست که میدانی ، وجیبم خالیست که میبینی
نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد

فرستنده : MoTeZaaD

ساعت 8 صبح
من :)
برگه :)
ساعت 8.15
من :)
برگه :|
ساعت 8.30
من :)
برگه :o
آخر امتحان
من :|
برگه =))

فرستنده : TanHaEi

تنها امیدم اینه که برف بیاد،امتحانای فردا لغو بشه!
نخندین ! والا جدی میگم! تنها امیدمه ..!
خدایا امید هیچ کسی رو نا امید نکن :(

فرستنده : TanHaEi

واقعا ادم امتحاناش تمام میشه ..... احساس میکنه دوباره متولد شده......من که همچین احساسی دارم ...... شما رو نمیدونم...!!!؟؟؟:)

فرستنده : TanHaEi

دیروز امتحانام تموم شد از دیروز تا حالا سرعت اینترنت افتضاح، برنامه های تلویزون چرت، نه ورزش حال میده نه سیگار، هیچکی پایه بیرون رفتن نیست.
من یکی که موندم عجب دنیای عجیبیه

فرستنده : Senator from Savadkooh

همین الان حس درس خوندن بهم دست داد، سریع بسم الله گفتم و صدقه دادم خدا رو شکر برطرف شد!

فرستنده : saber77

یکی از دردناکترین لحظه های زندگی اینه که وقتی داری امتحان میدی
بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن
و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن

فرستنده : amirAli

یه زمان از امتحانات که بر میگشتیم ، مامانمون میپرسید : چند میشی ؟؟؟
با صدای بلند داد می زدیم ۲۰ !
یادش گرامی باد !
۱ دقیقه سکوت لطفا !!

فرستنده : amirAli

در کوچه های درس ره سپاریم هنوز**این راه دراز میسپاریم هنوز**از اول ثبت نام سالها می گذرد**ما واحد پاس نکرده داریم هنوز!

فرستنده : arash

ما دانشجوهای واقعی وقتی چیزی نمیفهمیم از بغل دستی میپرسیم: تو چیزی میفهمی؟ اونم میگه نه و ما به خود می بالیم و خوشحال از اینکه تنها نیستیم و همگی نمیفهمیم

فرستنده : bookani

کلاس نه گذاشتنیه و نه داشتنی …
کلاس پیچوندنیه … !!! 

چقدر تحملش سخته لحظه ای که با کلی استرس و ترس و چندتا سکته رفتی سایتو باز کردی نمرتو بگیری بعد ببینی که نوشته گزارش نشده !!! اون لحظه س که دوس داری هرچی دلت میخواد بار استاد کنی...

فرستنده : M2.A.S

ینی فک کنم مسوولان یوفا با مسوولان دانشگاه ما هماهنگ کردن که از روز شروع فرجه ها بازی های یورو 2012 رو شروع کنند و اختتامیه اش هم همزمان با اتمام امتحانات ماست.

فرستنده : amirAli

- شما وضعیت تحصیلیتون چیه؟
+ بنده لیسانس دارم.
- شما چطور؟
– بنده فوق لیسانس دارم..
… – و شما؟
— بنده شوق لیسانس دارم…

فرستنده : MoTeZaaD

استرسی که ما موقع باز کردن سایت دانشگاه واسه دیدن نمرمون داریم
تروریست القاعده برای عملیات انتحاری نداره !

فرستنده : MoTeZaaD

آخرین ورژن دعای آخرترم برای حل مشکلات:
الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته
دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.
پاس شوند کریمی
پاس نشوند حکیمی
نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم
الهی شهریه ها بالاست که میدانی ، وجیبم خالیست که میبینی
نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد

فرستنده : MoTeZaaD

ساعت 8 صبح
من :)
برگه :)
ساعت 8.15
من :)
برگه :|
ساعت 8.30
من :)
برگه :o
آخر امتحان
من :|
برگه =))

فرستنده : TanHaEi

تنها امیدم اینه که برف بیاد،امتحانای فردا لغو بشه!
نخندین ! والا جدی میگم! تنها امیدمه ..!
خدایا امید هیچ کسی رو نا امید نکن :(

فرستنده : TanHaEi

واقعا ادم امتحاناش تمام میشه ..... احساس میکنه دوباره متولد شده......من که همچین احساسی دارم ...... شما رو نمیدونم...!!!؟؟؟:)

فرستنده : TanHaEi

دیروز امتحانام تموم شد از دیروز تا حالا سرعت اینترنت افتضاح، برنامه های تلویزون چرت، نه ورزش حال میده نه سیگار، هیچکی پایه بیرون رفتن نیست.
من یکی که موندم عجب دنیای عجیبیه

فرستنده : Senator from Savadkooh

همین الان حس درس خوندن بهم دست داد، سریع بسم الله گفتم و صدقه دادم خدا رو شکر برطرف شد!

فرستنده : saber77

یکی از دردناکترین لحظه های زندگی اینه که وقتی داری امتحان میدی
بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن
و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن

فرستنده : amirAli

یه زمان از امتحانات که بر میگشتیم ، مامانمون میپرسید : چند میشی ؟؟؟
با صدای بلند داد می زدیم ۲۰ !
یادش گرامی باد !
۱ دقیقه سکوت لطفا !!

فرستنده : amirAli

در کوچه های درس ره سپاریم هنوز**این راه دراز میسپاریم هنوز**از اول ثبت نام سالها می گذرد**ما واحد پاس نکرده داریم هنوز!

فرستنده : arash

ما دانشجوهای واقعی وقتی چیزی نمیفهمیم از بغل دستی میپرسیم: تو چیزی میفهمی؟ اونم میگه نه و ما به خود می بالیم و خوشحال از اینکه تنها نیستیم و همگی نمیفهمیم

فرستنده : bookani

کلاس نه گذاشتنیه و نه داشتنی …
کلاس پیچوندنیه … !!!

چقدر تحملش سخته لحظه ای که با کلی استرس و ترس و چندتا سکته رفتی سایتو باز کردی نمرتو بگیری بعد ببینی که نوشته گزارش نشده !!! اون لحظه س که دوس داری هرچی دلت میخواد بار استاد کنی...

فرستنده : M2.A.S

ینی فک کنم مسوولان یوفا با مسوولان دانشگاه ما هماهنگ کردن که از روز شروع فرجه ها بازی های یورو 2012 رو شروع کنند و اختتامیه اش هم همزمان با اتمام امتحانات ماست.

فرستنده : amirAli

- شما وضعیت تحصیلیتون چیه؟
+ بنده لیسانس دارم.
- شما چطور؟
– بنده فوق لیسانس دارم..
… – و شما؟
— بنده شوق لیسانس دارم…

فرستنده : MoTeZaaD

استرسی که ما موقع باز کردن سایت دانشگاه واسه دیدن نمرمون داریم
تروریست القاعده برای عملیات انتحاری نداره !

فرستنده : MoTeZaaD

آخرین ورژن دعای آخرترم برای حل مشکلات:
الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته
دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.
پاس شوند کریمی
پاس نشوند حکیمی
نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم
الهی شهریه ها بالاست که میدانی ، وجیبم خالیست که میبینی
نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد

فرستنده : MoTeZaaD

ساعت 8 صبح
من :)
برگه :)
ساعت 8.15
من :)
برگه :|
ساعت 8.30
من :)
برگه :o
آخر امتحان
من :|
برگه =))

فرستنده : TanHaEi

تنها امیدم اینه که برف بیاد،امتحانای فردا لغو بشه!
نخندین ! والا جدی میگم! تنها امیدمه ..!
خدایا امید هیچ کسی رو نا امید نکن :(

فرستنده : TanHaEi

واقعا ادم امتحاناش تمام میشه ..... احساس میکنه دوباره متولد شده......من که همچین احساسی دارم ...... شما رو نمیدونم...!!!؟؟؟:)

فرستنده : TanHaEi

دیروز امتحانام تموم شد از دیروز تا حالا سرعت اینترنت افتضاح، برنامه های تلویزون چرت، نه ورزش حال میده نه سیگار، هیچکی پایه بیرون رفتن نیست.
من یکی که موندم عجب دنیای عجیبیه

فرستنده : Senator from Savadkooh

همین الان حس درس خوندن بهم دست داد، سریع بسم الله گفتم و صدقه دادم خدا رو شکر برطرف شد!

فرستنده : saber77

یکی از دردناکترین لحظه های زندگی اینه که وقتی داری امتحان میدی
بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن
و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن

فرستنده : amirAli

یه زمان از امتحانات که بر میگشتیم ، مامانمون میپرسید : چند میشی ؟؟؟
با صدای بلند داد می زدیم ۲۰ !
یادش گرامی باد !
۱ دقیقه سکوت لطفا !!

فرستنده : amirAli

در کوچه های درس ره سپاریم هنوز**این راه دراز میسپاریم هنوز**از اول ثبت نام سالها می گذرد**ما واحد پاس نکرده داریم هنوز!

فرستنده : arash

ما دانشجوهای واقعی وقتی چیزی نمیفهمیم از بغل دستی میپرسیم: تو چیزی میفهمی؟ اونم میگه نه و ما به خود می بالیم و خوشحال از اینکه تنها نیستیم و همگی نمیفهمیم

فرستنده : bookani

کلاس نه گذاشتنیه و نه داشتنی …
کلاس پیچوندنیه … !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ http://sahar1919.blogfa.com

سلام ا هم سن منی نه بابا اونانمیزنگن اونجوردختری نیستش
ا هم سن خودمی من15 اسفندمیرم تو20سالگی

سحر دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ http://sahar1919.blogfa.com

اوکی بش میگم
ب دوستم زنگ نزن وگرنه به نامزدت میگماااااااااااااااااااااااااااا

سحر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ http://sahar1919.blogfa.com

سلام دیفونه برچی طایفه جمع میکنی

سحر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://sahar1919.blogfa.com

راستی من چراوقتی میومدم شگردتورونمیدیدم اخه اصلایادم نیسی که توشکردبودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد